Poreska uprava Budva je poslala rjesenje o naplati poreza na nepokretnost na staru adresu kompanije. Na toj adresi je neko preuzeo rjesenje, ali kompanija o tome nikada nije obavjestena. Adresa, kao i upravljacka struktura u kompaniji su uredno izmijenjeni u CRPS, ali Poreska tvrdi da oni o tome nisu bili obavjesteni. Da li je po zakonu CRPS duzan da obavijesti ostale nadlezne institucije o promjenama u kompaniji ili je to obaveza privrednog subjekta? Cemu onda sluzi centralni registar, ako privrednik mora sam da ide od vrata do vrata da obavijesti svaku instituciju da je promijenio adresu? U medjuvremenu je istekao rok za zalbu i poreski inspektor tvrdi da nema vise mogucnosti za zalbu, a kamate se samo nagomilavaju (koje su drakonske). Takodje, porez je pogresno obracunat po punoj osnovici iako DUP za tu lokaciju nije bio usvojen za prethodne godine. Na osnovu telefonskog poziva (sto nije obrazlozeno u rjesenju do kog smo dosli na jedvite jade), inspektor tvrdi da je postojala studija lokacije. Medjutim, ta studija lokacije se ni na koji nacin ne odnosi na date katastarske parcele za koji duze kompaniju za porez. Cak i na vebsajtu Opstine BD stoje tacni datumi kad je DUP usvojen, a Poreska donosi rjesenje na osnovu telefonskih razgovora izmedju kolega koji jedni drugima saopstavaju nasumicne informacije. Kome se obratiti, kojoj instituciji uloziti zalbu i na koje zakonske akte se pozvati?